Autor |
Wiadomość |
Quick |
Wysłany: Pią 9:07, 09 Maj 2008 Temat postu: |
|
To pomysł trafiony w 10:)
Przecież każda rozmowa sprzedażowa jest inna! Więc co tutaj opisywać?
Niech się cieszą, że robimy to co robimy i maja DUŻE pieniądze z naszej pracy a my dostajemy sam ochłap. |
|
|
siwy |
Wysłany: Śro 17:58, 23 Kwi 2008 Temat postu: |
|
Myślę że skończyły im się pomysły i szukają ich wśród nas załóg sklepów.
Chociaż jak by ktoś napisał im coś odjazdowego to może były by niezłe jaja!!! |
|
|
spokojny |
Wysłany: Śro 16:09, 23 Kwi 2008 Temat postu: |
|
bardzo przepraszam ale MY jestesmy od sprzedazy a nie od opisywania sprzedazy od tego jest chyba caly sztab ludzi u gory |
|
|
Majster |
Wysłany: Śro 0:18, 23 Kwi 2008 Temat postu: |
|
śmiechu warte, a nawet i nie warte...
debilizm przez D podniesiony do potęgi n
im sie naprawdę nudzi i to bardzo |
|
|
uno_momento |
Wysłany: Pon 23:45, 21 Kwi 2008 Temat postu: |
|
uno_momento napisał: | Opisz sprzedaż życia, a w nagrodę dostaniesz nowe spodnie... a koledzy Ciebie znienawidzą
pzdr |
|
|
|
uno_momento |
Wysłany: Pon 23:45, 21 Kwi 2008 Temat postu: |
|
Opisz sprzedaż życia, a w nagrodę dostaniesz nowe spodnie... a koledzy znienawidzą
pzdr |
|
|
pluto |
Wysłany: Pon 14:30, 21 Kwi 2008 Temat postu: |
|
Urzekła mnie twoja historia...
Opowiedz o swoim ciekawym sposobie na klienta, a kierownicy regionalni wcielą go w życie, mówiąc gdzie trza zadryndać (czyli do ciebie ) i wszystkiego dowiedzieć się. W nagrodę, odwiedzisz "oporne" sklepy, aby przekazać swoją wiedzę (firma gwarantuje podstawę + dietę [ok. 25 PLN], ale noclegów już nie [zawsze można przespać się na dywanach... albo na szczycie piramidki...]
Aż strach pomyśleć jakie pomysły będzie miała osoba, która odważy się napisać do pisemka propagandowego... brrrr.... |
|
|
rafael301 |
Wysłany: Pon 13:46, 21 Kwi 2008 Temat postu: |
|
kubek |
|
|
Kolega |
Wysłany: Pon 8:35, 21 Kwi 2008 Temat postu: Fwd: KONKURS - Świetna rozmowa sprzedażowa |
|
Cytuję:
Cytat: | Witam,
Czy zdarzyła się Wam sytuacja, że Klient przyszedł po wycieraczkę, a sprzedaliście mu jeden z najdroższych dywanów? Lub Klient, który nie chciał rozmawiać z trzema innymi sprzedawcami, a właśnie od Was kupił 100 m2 drewna? Albo sytuacja, gdy tak umiejętnie zaproponowaliście system ratalny, że Klient potroił planowaną wartość zakupu?
Jeśli takie sytuacje nie są Wam obce, to mamy konkurs właśnie dla Was, pt. "Świetna rozmowa sprzedażowa". Opisz swoje przypadki radzenia sobie z trudnym bądź pozornie niedostępnym klientem, sposoby na zwiększenie wartości sprzedaży czy też metody finalizacji rozmowy sprzedażowej, które zawsze działają.
Prześlij opisy swoich autentycznych "Świetnych rozmów sprzedazowych" na adres mailowy Katarzyny Wasiak. Najlepsze z nadesłanych prac będą publikowane w Newsletterze, a co kwartał jury, złożone z pracowników Działu Personalnego oraz Działu Sprzedaży, wybierze laureatów, którzy otrzymają atrakcyjne nagrody-niespodzianki.
Każda Twoja rozmowa z Klientem to potencjalna "Świetna rozmowa sprzedażowa" - więc wykorzystaj każdą szansę na rozmowę!
Pozdarwiam,
Beata Wójcik |
co o tym myślicie
ciekawe co jest do wygrania
może premia |
|
|