Autor Wiadomość
uno_momento
PostWysłany: Wto 9:39, 09 Mar 2010    Temat postu:

Najlepszą zachęta dla zwiekszenia sprzedazy jest zwiekszenie wynagrodzenia dla pracownika. Np. poprzez prowizje, a nie stawianie brameczek ktore nic, ale to kompletnie nic nie wnosza. Rowniez dobrze moze dziecko biegac naokolo nich i co?
Wiec zasadnicze pytanie- do czego ma sluzyc sklep- sprzedazy, czy zbieraniu danych statystycznych nt. wejsc do sklepow.
A grafiki powinni dostosowywac kierownicy- oni sa na miejscu, oni widza.
No ale jak zatrudnia sie kolesi z łapanki to nie dziwota ze trzeba wspomagac sie jakimis bramkami, ktore sa niczym innym jak jakis bat Smile.


pzdr.
optima
PostWysłany: Pią 12:59, 05 Mar 2010    Temat postu:

Mijają się w nas dwa nurty. Jedni chcę dostosować Komfort do własnych oczekiwań, drudzy chcą by Komfort zarabiał więcej. Ci "drudzy" pracują na wyższym szczeblu. Bramka jest po to by monitorować sprzedaż.
I istotnie ideałem byłoby dostosować grafik do natężenia wejść. Niestety dla nas to oznacza krótsze zmiany, a co za tym idzie częstszą pracę w sensie dni, w które w niej jesteśmy.
Ale gdyby przy grafiku bez uwzględniania wejść osiągnąć taki sam, jak nie lepszy wynik finansowy, od tego po ich uwzględnieniu, to posiadamy argument na popracie "starego" grafiku. Oczywiście można go zbagatelizować i podnieść wydajność pracownika dostosowując go do natężenia wejść. Spróbować jednak warto.
Gosc gw
PostWysłany: Sob 12:45, 18 Lip 2009    Temat postu: bramki

a ja wam powiem ze z tymi bramkami to jest porazka!! codziennie rano musze słuchac kiero.ile to my mamy wejsc itp.jakby nas to inperesowało my mamy to w du...!! najlepsze jest to ze zwalniaja pracowników a daja ogłoszenie ze przyjma na elastyczny czas pracy debilstwo!! a z tym bycie kieronikiem to masz racje trzeba byc super sprzedawca szybkim kasjerem i dobrze zastepowac kierownika i wysłuchiwac debilnych klientów za jedna niska wypłate!!
Majster
PostWysłany: Czw 0:45, 02 Lip 2009    Temat postu:

Karola22 napisał:
witam !!! słuchajcie czytam i pękam ze śmiechu !!! pierwszy raz przeglądam to forum mimo że pracuję w komforcie już rok SmileSmileSmile chyba stanę sie tubylcem SmileSmileSmile


i co tu w tym jest smiesznego? szara rzeczywistosc - widze nie znasz komfortu starego i nowego to wogole nie rozumiesz
Karola22
PostWysłany: Czw 9:53, 18 Cze 2009    Temat postu:

witam !!! słuchajcie czytam i pękam ze śmiechu !!! pierwszy raz przeglądam to forum mimo że pracuję w komforcie już rok SmileSmileSmile chyba stanę sie tubylcem SmileSmileSmile
KARTOFEL
PostWysłany: Pon 0:09, 23 Mar 2009    Temat postu:

Jak wchodzi regionalny na sklep to krzyczymy padnij czołgaj się bo jak nie to kupujesz ściereczkę aby konwersja była na poziomie a jak żbiku to krzykniemy FRUWAJ NIE NABIJAJ NAS W BUTELKĘ
nakladka
PostWysłany: Sob 16:02, 24 Sty 2009    Temat postu:

klientow wpuszczamy przez magazyn:-)
spokojny
PostWysłany: Śro 16:53, 24 Gru 2008    Temat postu:

polak potrafi (ale nie zdradz jak sorki)
Majster
PostWysłany: Sob 17:51, 06 Gru 2008    Temat postu:

jest cool Smile ok, fine - bramiki sa ok, popieram salomona Wink
taka wersja amerykanska komfortu i pamietajcie, puki w komforcie pracujecie i jakos chcecie przeczekac te idiotyczne pomysly zarzadu - poprostu robmy swoje ale nie chwalmy sie zbytnio tym co robimy na tym forum, zeby sobie przez to nie szkodzic
marta1313
PostWysłany: Pon 10:11, 24 Lis 2008    Temat postu:

He, he. Każdy ma prawo do chwili radości Wink
spokojny
PostWysłany: Pon 16:34, 11 Sie 2008    Temat postu:

my raz w miesiacu robimy mala awarie
siwy
PostWysłany: Pon 21:27, 14 Lip 2008    Temat postu:

No to dałeś ciała TROFMOK !!!
Gość
PostWysłany: Pon 20:50, 14 Lip 2008    Temat postu:

Brawo TROFMOK bystry jesteś,że też na to nie wpadłem.
Ojejku nikt się nie połapie.Cfane jak mój błąd ortograficzny.
trofmok
PostWysłany: Nie 22:16, 13 Lip 2008    Temat postu:

SALOMON napisał:
Długo nie trzeba było czekać.Nie myliłem się.Dyrekcja wnikliwie czyta wszystko o czym piszemy i z pewnością ryczy ze śmiechu,że niektórzy z nas sprzedawców to niebywałe tuki.Tuk to taki który zdradza oczywiste dla nas tajemnice.I po co było krzyczenie o zastawianych bramkach???Dzisiaj mają już taki system informatyczny który dokładnie pokazuje kiedy i w jakim czasie bramka jest zastawiona.Pewnie sporo naszej kasy wydali żeby to dopracować.Myślę,że przyczynili się do tego ci co tak głośno krzyczeli jacy to są cwani i jak całą resztę robią w konia.Dzisiaj mądrale napiszcie co zrobić żeby zastawiać te ćwokowate bramki i żeby tamci z góry tego nie widzieli.Ten pojedynek został sromotnie przegrany przez długi język i głupotę.Żeby sobie nie szkodzić najlepiej dwa razy się zastanowić i głupot (czytaj:tajemnic) nie wypisywać.

Co godzinę zasłaniamy na 10-15 min i po kłopocie.
SALOMON
PostWysłany: Pią 1:02, 11 Lip 2008    Temat postu:

Długo nie trzeba było czekać.Nie myliłem się.Dyrekcja wnikliwie czyta wszystko o czym piszemy i z pewnością ryczy ze śmiechu,że niektórzy z nas sprzedawców to niebywałe tuki.Tuk to taki który zdradza oczywiste dla nas tajemnice.I po co było krzyczenie o zastawianych bramkach???Dzisiaj mają już taki system informatyczny który dokładnie pokazuje kiedy i w jakim czasie bramka jest zastawiona.Pewnie sporo naszej kasy wydali żeby to dopracować.Myślę,że przyczynili się do tego ci co tak głośno krzyczeli jacy to są cwani i jak całą resztę robią w konia.Dzisiaj mądrale napiszcie co zrobić żeby zastawiać te ćwokowate bramki i żeby tamci z góry tego nie widzieli.Ten pojedynek został sromotnie przegrany przez długi język i głupotę.Żeby sobie nie szkodzić najlepiej dwa razy się zastanowić i głupot (czytaj:tajemnic) nie wypisywać.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Flower Power phpBB theme by Flowers Online.